ПОВЕРНЕННЯ ГРОШОВИХ КОШТІВ ВІДБУВАЄТЬСЯ ПРОТЯГОМ 5-14 БАНКІВСЬКИХ ДНІВ, З МОМЕНТУ ОТРИМАННЯ ТОВАРУ, ЯКИЙ ПІДЛЯГАЄ ПОВЕРНЕННЮ


ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ПРОВОДИТЬСЯ ЗА РАХУНОК ПОКУПЦЯ.

ОБМІН ТОВАРУ ВІДБУВАЄТЬСЯ ПРОТЯГОМ 5-14 ДНІВ, З МОМЕНТУ ОТРИМАННЯ НАМИ ТОВАРУ


Гарантія: Я виявив брак. Мені повернуть гроші або поміняють товар?

Звичайно! У таких випадках ми гарантуємо заміну товару або повернення грошей. Для цього Вам необхідно сфотографувати брак товару, надіслати нам на пошту infoholstkh@gmail.com фотографію браку і описати проблему. Менеджер зв'яжеться з Вами в найкоротші терміни і допоможе вирішити проблему.

 

Стаття 8. Згідно Закону України «Про захист прав споживачів»:

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

пропорційного зменшення ціни;

безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

Повернення товару здійснюється згідно «Закону про захист прав споживача». Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту отримання за умови:

  1. Товарного вигляду виробу, без слідів використання і експлуатації;
  2. Цілісності оригінальної упаковки зі збереженням всіх ярликів і бирок;
  3. Наявності документів, що підтверджують покупку товару. ЧЕК ОБОВ'ЯЗКОВО.

Процедура Повернення:

Переконайтеся, що товар, що повертається відповідає умовам повернення / обміну;

Зв'яжіться з нами, щоб менеджер магазину вислав Вам дані, куди необхідно повертати товар; повернути / обміняти товар Ви можете за тією ж Товарно-траспортної накладної, по якій він був отриманий. На Новій пошті при собі необхідно мати товар, що повертається, що відповідає умовам, внутрішній чек і Товарно-транспортну накладну.